Nytt flokkmedlem

Endelig....

Igår var vi i ytre enebakk å henta lille Kaos fra Ingerid, og fikk hilse på nesten alle de andre babyene, fire av dem hadde allerede reist til Sverige, men var fortsatt fullt av liv i de ni andre som var igjen.

Lille Kaos var som hun var forrige gang vi var der full av liv, og ganske så uredd. Må inrømme at jeg fikk litt dårlig samvittighet når jeg tok denne ene lille totten fra mamman og søskene hennes.
Men jeg veit jo hu skal inn i min flokk og forhåpentligvis ikke blir lenge alene..

Bilde nedenfor ble tatt når vi ventet på Horten-Moss ferja, da fikk vi endelig tid til litt kos.
Vi var ganske seint hjemme pga. masse veiarbeid, var vel ikke hjemme før nærmerer halv ett.
Heldigvis hadde jeg gjort babyburet ferdig før vi reiste...


Er super forelska i denne lille totten med den store personligheten <3


Previous
Next Post »