Rotte hjemmet

ROTTEHJEMMET <3

Vi har idag to stk. RS eller Royal Suite double det ene kjøpt på Lux-shoppen i danmark i februar 2013 og det andre på Oslo Dyrebutikk sommeren 2015. Vi er strålende fornøyd med dette buret som er nok det ultimate rotte buret og kunne ikke tenke oss noe annet. Det har store dører som åpner opp hele fronten som igjen gjør det super enkelt å rengjøre.

Vi har da bygd sammen to bur og det ligger selfølgelig en egen tråd her om dette:


Andre etasje:



Første etasje:




Her har du enkel utgaven og slik det så ut før:


Det kan også lett deles i to hvis man feks har to flokker, er veldig kjekt ved introduksjoner av nye rotter, da ikke alle kan bo sammen med engang.






Ekstra buret vårt er av typen Zeno 2 fra luxshoppen.
Dette er kjempe kjekt da det går ann å legge sammen når det ikke er i bruk.




Har også et slikt lite hamsterbur i rosa som "sykebur"



Har en reisekolbe som jeg bruker hvis jeg feks. skal til dyrlegen, veldig greit til en eller to rotter.
Min er kjøpt på luxshoppen men disse finnes i de fleste dyrebutikker.



Har også et reisebur som egenlig er til katter men dette er veldig greit når jeg skal ha med flere en to rotter og de skal være i buret en stund.  Man kan feks. henge en hengekøye som de kan ligge i inni.


Stor favoritt<3

Syns burinnredning er kjempe gøy, farger og innredning følger sesonger.

En storfavoritt blant mine rotter er sputnikken, denne får du også hos lux-shoppen.
Har mange i alle regnbuens farger og er fast invertar i buret mitt :) Og alle trøkker seg som regel inn samme selv om det henger fler i buret.


En annen ting som rotteburet vårt alltid har er masse hengekøyer. Er mange nettbutikker som selger dette også men det går fint ann å sy de selv. Nedenfor får du noen linker :)








Previous
Next Post »