Rottenes Ebay..

Rottenes ebay!
Som mange andre er jeg en stor snoker på ebay, og har funnet ut at det ligger mye fint og rimelig der til rottene! Alt fra fugle leker, gnager ting og baby stoff til å sy hengekøyer av. Her kommer en liste over hva jeg har kjøpt og min erfaring med dette.
Chinchilla Bath House
Kjøpte denne for et pr. måneder siden og den har vært en hit siden, rottene bruker den som sovehus og den er ganske stor så rommer mange rotter 

+ Ganske stor så rommer mange rotter.
+ Laget i plast så lett å vaske.
- Litt kronglete å ta ut av buret.
- Samler seg fort en liten damm i bånn hvis man har rotter som tisser i køya.

Kostet: 135,-

Chinchilla Bath House "Pink"
Denne hadde jeg sikla på lenge og jeg endte med å kjøpe den i en dyrebutikk, men ser i ettertid at den er billigere på Ebay.
+ Ganske stor så rommer mange rotter.
+ Laget i plast så lett å vaske.
+ Finnes i mange farger.
+ Kan både henges og settes på gulvet.
- Kan ikke demonteres så litt kronglete å vaske.

Kostet: 195 ,-


Hammock Bed Tree House
Disse fins i mange farger og mønstre. Og er alltid super populære blant rottene.


+ Billige.
+ Lett å henge opp.
- Rottene mine liker å lage nødutganger så de varer ikke så lenge.

Kostet: 24,-

Boredom Breaker Cargo Net
Denne elsker rottene mine.

+ Fin til å bruke som bro eller rampe.
+ Lett vaskes i maskinen.
- Er jo lagd av tau så kan gnages over.

Kostet: 149,-

Marshall Octoplay Tunnel
Denne har vært mye brukt i ute område til rottene mine.
+ Ganske stor så rommer mange rotter.
+ Kan vaskes i maskin
- Lett gnagd i stykker.

Kostet: 149,-

Exercise Ball
Denne henger jeg opp å rottene bruker den til å sove i.


+ Finnes i flere farger og størrelser.
+ Lett å demontere og vaske.
- Går lett i stykker da det er veldig tynn plast.

Kostet: 74,-



Boredom Breaker Apple Spinner
Gnage leke som visstnok smaker veldig godt.

+ Enkel å henge opp.
+ Pynter opp buret.
+ Fins i flere "smaker".

Kostet: 88,-

Boredom Breaker Wooden Gnaw
Jeg har denne med hjertene og den blir mye brukt.
+ Lett å henge opp.
+ Pynter opp buret
+ Fins i flere farger og mønstre.

Kostet: 50,-

Bird Feeder Toy
Denne bestilte jeg her om dagen så ikke mottatt den ennå.


+ kvalitet
- jentene mine ga opp ganske fort.
-litt for små hull

Kostet: 49,-


Superpet small Animal Playground
"Lekeplass"

+ Rottene elsket den fra første stund.
+ Kan demonteres for vask.

Kostet: 330,-

Halloween spider bowle:
Hengende senger.


(Ikke testet i buret ennå.)

Kostet: 30,-


På min watch list akkurat nå:

Super pet Igloo

Marshall pop-n-play
Denne tror jeg hadde falt i smak hos jentene mine.


Wooden hanging chew
Alltid kjekt med noe å gnage på.



Christmas Chew
Det er jo snart jul, så da må man jo ha litt julestemmning i buret også.

Koster: 45,-


Cotton Rope chews
Noen av rottene mine elsker å dra rundt på baller, men de blir fort makulert så trenger stadig å fylle på.


Koster: 12,-


Wooden Gnaw Berry
Syns denne var så søt.


Koster: 38,-


Snack Toy
Kjekk måte å aktivisere rottene på selv om de er i buret.
Koster: 63,-


Wooden Caterpillar
Koster: 22,-


Wooden Rat Chew
Rett og slett for det står "Rat" på den.

Koster: 45,-


Basketball Hoop
Syns denne var så søt og har jo alltid planer om å lære dem triks.
Koster: 75,-


Marshall Thru Way Tunnel toy
Denne har jeg hatt lyst på lenge, rottene syns jo det er kjempe gøy med de kortere jeg har.


Koster: 167,-



Lista er langt fra ferdig - så titt innom igjen senere for flere tips fra meg :)














Previous
Next Post »