Årets julegave !


Ånei Vilje har fått jursvulst!!!!

På selve lillejulaften oppdaget jeg en liten kul på magen til Vilje. Den var på størrelse med et lite korn og satt løst i huden. Jeg fant fort ut at denne ville jeg fjerne mens den enda var liten og inngrepet også da ble lite.

Så 20 Januar gikk turen inn til Ryen Dyreklinikk for fjerning av kulen. Og fy som jeg gruet meg, er jo alltid en risk når det kommer til narkose og spesielt på små dyr. Men dyreklinikken vi skulle til har vel en av de beste dyrlegene når det kommer til rotter og alle jeg kjenner bruker henne pluss at her bruker de gass som er et must. Selve operasjonen gikk kjempe raskt og noen av fordelene med gass er jo at de begynner å våkne så fort de slår den av så etter et pr. minutter var Viljen min seg selv igjen.
Dyrlegen var ganske sikker på at det var en jursvulst, og at hun hadde fått ut hele.

På det første bilde nedenfor ser du kulen til Vilje ca. to uker etter jeg oppdaget den. Bilde nummer to er en dag etter inngrepet.


Lettet og glad etter vellykket operasjon <3



Previous
Next Post »