Ut på tur aldri sur!

Rotte i sele på tur <3

Jeg har en slik sele til rottene mine, har hatt det siden jeg skaffet meg rotter men har aldri fått den på noen av dem. Har vel egentlig ikke bruk for det heller da rottene mine er sjeldent utenfor husets fire vegger og holder seg for det meste på skuldra når de er utenfor rotterommet sitt. 

Men så et innlegg på rotteforum her om dagen med link til en film som viste hvordan man får den på. Og det visste seg at jeg har gjort helt feil :P Nå skal det sises at modellen på bildene (Unik) er ganske rolig av seg og kan ligge å slappe av i hånda, men fikk den på henne på første forsøk, wuhuuu....

Slapp henne ned på sofaen med selen på og så hopper hun bortover stiv som en stokk, da knakk jo hu mor sammen i latter, er noe av det rareste jeg har sett på en stund for å si det sånn.. Men må jo si hu blei veldig søt med selen på da, selv om jeg ikke tror vi kommer til å bruke den.




Og her har du en link til hvor du får kjøpt selene:
Previous
Next Post »