Khaleesi

Igår var vi i Oslo å hentet denne lille skjønnheten.
Lille Khaleesi <3


Vi var også innom Ikea og handlet "litt" til rottene, 
måtte ha litt påfyll av de kjente dørmattene alle bruker pluss litt andre småting. Ikke så ofte vi er i Oslo så greit å fylle litt på.

På veien hjem sov hun for det meste i reisekolben.

Vel hjemme så ble hun satt i babyburet jeg hadde gjort klart til henne. 
Planen var at hun skulle gå der alene den første tiden. Hun fikk sove litt spist litt og 
så virket det som hun kjedet seg, så tenkte det var greit at hun møtte et pr. av de andre rottene. 

Så fort jeg satt Kaos inn i babyburet sammen med henne lyste hun opp, så satt en og en inn til henne til slutt var alle syv sammen i buret. Så de fikk være sammen i noen timer der. Er ikke lenge siden jeg hadde andre introduksjoner til babyer så kjenner godt hvordan flokken reagerer. Og regnet ikke med store problemer siden hu er så lita.

Etter en stund puttet jeg alle inn i RS buret, der endte det opp med at hun sovnet med alfaen i buret Lux som også er hennes biologiske tante *rottelykke*

Over natta hadde jeg buret på soverommet sånn i tillfelle noe skulle skje, men våknet idag til morran med at de tre yngste Khaleesi, Ivrig & Kaos lekte i første etasje når de så meg var det tre små snuter som stakk ut. Så nå har de stått sammen i snart ett og et halvt døgn så rottemamman er lykkelig :)

Previous
Next Post »